جمعه ۲ آذر
پیری... شعری از علی صادقی
از دفتر دل بند نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۵۵۸۸۹
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
پاییز، به باغ عمر خود می بینیم
سوسویِ چراغِ عمرِ خود می بینیم
با دیده ی حسرت عاقبت در پیری ؛
بر دل ، همه داغ عمر خود می بینیم
علی صادقی
عاقبتمان بخیر انشا الله
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب
ممنونم جناب مهدی پور .. بزرگواری فرمودید...یک دنیا سپاس
تندرست وبرقار باشید | |
|
سلام وعرض ادب.. درودی دوچندان آقا حمید گل
ممنون که همیشه همراهید
یا حق./ | |
|
سلام وعرض ادب
تشکر از حضورتان بزرگوار زنده باشید وبرقرار../ | |
|
سلان وعرض ادب خوش امدید جناب صادقی بزرگ
سوما ...شرایط سنی به اینگونه اندیشیدن وا میداردمان... خوشبختانه یا متاسفانه در زمانی هستیم که مشرف به حال وآینده ایم....یک بار کامنتی هم در این مورد از شما خواندم ...مکان وزمانش یادم نیست ولی موضوعش همین بحث سن بود...
در مورد عاقبت بخیری ....انشالله
تشکر از همراهیتان./
| |
|
ببخشید ..((مشرف به گذشته واینده)) | |
|
سلام وعرض ادب
خیلی ممنونم جناب بدر ................زنده باشید وبرقرار ./ | |
|
سلام وعرض ادب وارادت
سپاسمند حضورتان هستم بزرگوار..........یا حق ./ | |
|
سلام وعرض ادب
تشکر از حضور ونظر لطفتان جناب رشید پور عزیز وبزرگوار..
فی امان الله........../ | |
|
سلام وعرض ادب... تشکر از حضور ونظر لطفتان
انشالله. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آمین به دعای خیرتان
زیبا سرودید