يکشنبه ۴ آذر
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
نازنینم ، نا امیدم، نابرابر ناتوانم، نا ندارم
نازنینم ، ناجوانمردانه تنهام لیک من همتا ندارم
بخدا روزِ گذشته عشقِ من ورد زبان شد
نازنینم ناگزیرم ، ناسپاسم مهلتِ پیش ندارم ،پس ندارم
امتِ نا آزموده شاهدِ جان کندنم شد
شایدم نا خوانده بودم نا ندارم نا ندارم
ناسک نالان ندیدم ناگهان ناله شنیدم
نادمم از ناامیدی لیک من نادان ندیدم
نارس است عشقم و ناز دلبرم ناکام مانده
نادر است عشق زمینی تا کنون پایدار مانده
یکدلی نابود گشته بحر را نائره سر داد
دیدگانم روشن است اما که من نابین گشتم
در دلت ناخالصی بود ناخوش و بیمار گشتم
ایها الناس مرا ناسفته دیدند دختری ناپخته گشته
ناپدر ناچار زیرا ناپدر نادار گشته
وامصیبت نا ندارم نای من ناکام گشته
بداهه
دنیا حریفی
اردیبهشت ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیزم ممنونم لطف شما مستدام عید شما مبارک | |
|
عیدتان مبارک | |
|
درود بر شما عید شما مبارک | |
|
درود بر شما و عید شما مبارک | |
|
ممنونم و عیدتان مبارک | |
|
ممنونم و عیدتان مبارک | |
|
سلام. ممنونم و عیدتان مبارک | |
|
ممنونم و عیدتان مبارک | |
|
ممنونم از شما و عیدتان مبارک | |
|
درود بر شما | |
|
سلام .ممنونم دوست خوبم | |
|
سلام . ممنونم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.