يکشنبه ۲۷ آبان
فندك تب دار شعری از زینب نیکخواه
از دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۸:۵۵ شماره ثبت ۵۵۷۲۸
بازدید : ۱۲۵۰ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب زینب نیکخواه
|
فندك تب دارم
روشن نميكند سيگارم را
الكل توي خونم
دگر مست نميكند مرا
رفتنت
دل ميخواست
كه تو دلت را ب رفتن بسته بودي
دل من حال خوب و بدش
نا معلوم تر از شب هاي تاريكيست
فندك تب دارم
نخ اخرم را روشن كن
خاطرات مٌرده را
خاكستر كن
خوابي عميق را به چشمانم بيار
سيگار لعنتي را
دود كن بر هوا
رخ تو محو ميشود
با دود با اين شبا
فندك تب دارم
خواب ميخواهم
خوابي بي تب و داغ
ز.ن
٢٠/٢/٩٦
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما من با گوش دادن ب اين آهنگ دلنوشتم و نوشتم از طرف يه دوست برام ارسال شده بود و من دست ب قلم شدم باز هم از توجه اتون ممنون و سپاس گذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.