شنبه ۳ آذر
سلطان عشق شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۵۵۴۵۷
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( سلطان عشق )
ندهم دل به دو عالـم ، مستِ گلزارِ حسینـم
عاشقـم عاشقِ رویش ، که گرفتـارِ حسینـم
پـورِ حیـدر گـلِ زهـرا ، خامـسِ آلِ محمّــد
سر و جانم به فدایش ، که بدهکـارِ حسینـم
سیم و زَر اَفسرِشاهی ، گنجِ قارون نخواهم
مـن خریـدارِ غُبـارِ ، کفـشِ زوّارِ حسینـــم
نه به دنیا نه به عُقبا ، کَندِّه ام از همه دنیـا
نـوکری حلقـه بگـوشِ ، درِ دربـارِ حسینــم
شمسِ تابانِ هدایت ، چه فروزان و درخشان
شده روشن شبِ تارَم ، محـوِ انوارِ حسینـم
چه کنم تا که دوباره ، بشـوم زائـرِ کویـش
دلِ دیوانـه به سینـه ، شده بیمـارِ حسینـم
نشود پاک و مطهّر ، دل بی عشـق حسینـی
سر، بخواهد رُخِ خونین ، چو علمدارِ حسینـم
بوسه ای را به ضریحش ، زده ام با لب تشنه
که دلـم وصل نمایـم ، به لبـن خـوارِ حسینـم
چو رسد قطره به دریا ، که دِگَر قطره نباشد
می روَم خـود برسانـم ، خیلِ انصـارِ حسینـم
خونِ سرخش شده جاری ، برسانـد به کمالَت
که رسیـدن به خدایـت ، شده اسرارِ حسینـم
بـه غلامـیِ غلامـَش ، بپذیـرد مـنِ مسکیــن
فاخرَم بر همـه عالم ، که عـزا دارِ حسینـم
من(حبیبم)نفسی را ، جز به عشقش نکشیدم
به دَمی باز دَمی که ، شـده اشعـارِ حسینـم
........حبیب رضائی رازلیقی ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
قالب : غزل
وزن : فعلاتن فعلاتن ، فعلاتن فعلاتن
بحر : رمل مثمن مخبون سالم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خواهر گرامی استاد بانو عجم ممنونم از لطف شما سپاس از تاییدتان باعث افتخارم میباشد که مورد توجه قرار گرفته و در کانال تلگرام منتشر نموده اید | |
|
سلام استاد استکی نیکو کلام افتخاریست تایید شما برایم سپاسگذارم | |
|
سلام استاد و دوست قدیمی و صمیمی ممنونم از حضورتان | |
|
سلام گرامی ممنونم از شما اجرشما هم با پسر فطمه | |
|
سلام استاد بزرگوار ارزشمند است حضورتان | |
|
سلام استاد سپاسگذارم از تاییدتان حضورتان خوشالم نمود | |
|
سلام ناب دوست عزیز ممنونم از شما نگاه گرمتان موجب آرامش است | |
|
سلام شاعر توانا قلم جناب کشاورز ممنونم از نگاه گرمتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیبا بود
درکانال سایت هم قرارش دادم