شنبه ۳ آذر
جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان شعری از صمدقاسملو
از دفتر باران خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ۰۲:۲۹ شماره ثبت ۵۵۲۱۹
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب صمدقاسملو
|
جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان
سیب خواهم شد برایت فصل عاشق پیشه گان
پلک بر هم می زنی آرامش از دل می رود
ای نسیم روح من در شاخه های بی خزان
پهن کن آغوش خود یک سفره ای از جنس دل
جان خود را می گذارم در اسارت،پای آن
من که از این دور ماندن های تو آواره ام
بال و پر تا کی زنم در آسمانت بی امان
خشت خشت جان من دیوار خواهد شد اگر
لحظه ای دعوت کنی بر باغ چشمت هر زمان
من که در افتادنم شکی ندارم،کاش تو
عشق را جاری کنی طوفان بیاید سویمان
#صمدقاسملو_پریشان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.