معجزه گر – معجزه کن- معجزه
**
معجزه میکند- نگا ت معجزه
معجزه میکند دستات معجزه
معجزه میکند- صدات معجزه
معجزه کن – معجزه گر- معجزه
**
معجزه اعجاز تواست- معجزه
زنده نما – این مرده را – به معجزه
دست مسیحایی تو ست معجزه
معجزه در دست تواست معجزه
**
زنده بکن این تن مرده یه من
بینا بکن این چشم بسته یه من
دوا نما – این تن خسته یه من
دوا بکن این زخم کهنه یه من
**
معجزه میکند چشات معجزه
منتظرم- منتظر – معجزه
منتظر – نگاه تو – معجزه
تا چه کند – حال مرا معجزه
**
به آیین مهر توام – مهر تو
اسیر اون نگاه پر سحر تو
اسیر اون دستها یه پر مهر تو
اسیر اون چشماهای پر سحر تو
**
اسیرم من به زنجیرت اسیرم
اسیرمو – مخوام اسیر بمیرم
به آیین ه مهر تو من اسیرم
میخوام به این آیین خویش بمیرم
**
بکن به ایک اشکاره من را دوا
بکن به یکه اشاره حالم شفا
بکن به یک نگاه خود اشاره
تا که شو – حاجت من و ادا
**
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم(کلاسپیدها)
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
نام ترانه: معجزه گر – معجزه کن- معجزه
توضیحات: سرایش96/1/26- شنبه- س10- بداهه- ا
🌹🌼🌺🌻🌷🌸
🌹🌼🌺🌻🌷
🌹🌼🌺🌻
🌹🌼🌺
🌹🌼
🌹