شهر چشمان تو همرنگ خداست
دست من در طلبت رو به دعاست
برد با خود همه غمهای مرا
آن نگاهی که ز اندوه رهاست
من گره خورده نگاهم به لبت
بوسه ات بر لب بیمار دواست
محض خیرات تو یک بوسه ببخش
مستحبی ست که در عشق رواست
نامه دادی که به پایم منشین
عاشقی در نگهت باد هواست
دل ز پیغام تو صد بار شکست
سنگ بر شیشه ی بشکسته خطاست.
بسیارزیبا وبااحساس بود
سنگ برشیشه ی بشکسته خطاست!