درودی مجدد
بندهنوازی میفرمایید بزرگوار
شاگردم و از محضر بزرگانی چون شما میآموزم...
اتفاقا سرودهی پیشینتان با سبک (بیشتر به سبکی جدید میماند تا قالبی نو) فراسپید را خواندم هنگام انتشار و بسیار ممنونم که دریچهای برای آشنایی این سبک نو گشودید... واقعا بهره بردم...
چندی پیش مقالهای در مورد این سبک نوظهور را خوانده بودم و دنبال منابع دست اولی میگشتم برای مطالعه و آشنایی بیشتر که متاسفانه هرچه گشتم، مانیفست این سبک را نیافتم... تا اینکه اینجا فراسپیدتان را دیدم و توضیحاتتان را در کامنتها خواندم و واقعا خوشحال شدم... حتی همان زمان سرودهتان را در کانال تلگرام سایت هم قرار دادم تا دیگر دوستان هم با این سبک بیشتر آشنا شوند...
اما نظر شخصی ندادم به این دلیل که هنوز به چو و خم فراسپید آنطور که باید معرفت ندارم، حتی هنوز مطمئن نیستم که قالبی جدیدست یا سبکی جدید و معیار صحیحی برای سنجش ندارم..
فقط در این حد بگویم که سرودهتان محتوایی والا و چند بُعدی داشت که چندین و چند بار خواندمش و آموختم... و همینطور مرا برد به دنیای نوشتههای ساموئل بکت، نویسندهی شهیر و ساختارشکن...
مجددا تشکر میکنم و بیصبرانه منتظر فراسپیدهای دیگرتان هستم... حتی اگر بتوانید پستی آموزشی در این باب بگذارید، بسیار عالی خواهد شد...
درهای پویایی به رویتان گشوده باد
درودتان
عالی
عالی
لایک
سلام