جمعه ۲ آذر
تازه غزل شعری از سعید بی همتا
از دفتر واسطه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۵۴۶۹۹
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب سعید بی همتا
|
ای بغض غم انگیز ترین شعر شبانه
امشب غزلم یاد تورا کرده بهانه
من واژه به واژه به تو پرداخته ام تا
این تازه غزل پر بکشد خانه به خانه
پرداخته ام تا همه شهر بدانند
تشویش غزل های من از توست نشانه
مردانه سخن گفتم و هرگز نشنیدی
این بار مرا بشنو از این بغض زنانه
تا پنجره ی چشم تو یک لحظه بخندد
من منتظرم...این سوی دیوار زمانه
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما این آقا در پروفایلشان ، خودشان را سعید موسوی معرفی کردند!!
سعید بی همتا هستم و نام اصلی من سعید موسوی می باشد...به موسیقی....شعر....ترانه...بازیگری علاقه فراوانی دارم....در خراسان شمالي به دنيا آمدم...از سال هزار و سيصد و هشتاد و هشت به شعر وموسيقي علاقه مند شدم و كار خودم را به صورت مقدماتي ازهمان سال آغاز كردم.....از سال هزار و سيصد و نود و دو كار خودم را به صورت جدي در زمينه شعر و موسيقي شروع كردم.....فرزند هنرباش نه فرزند پدر/فرزند هنر زنده كند نام پدر... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.