دوشنبه ۵ آذر
هر کجادیدی مرا شعری از احمدرضا محمدی
از دفتر دیوان عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۵۴۲۳۷
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا محمدی
|
به نام خدا به نام حق به نفس های جاری در کوچه های پرت....
...................
هرکجا دیدی مرا گفتی برو
من نخواهم چشم و ابروی تورا
از نهان دیدی مراگفتی برو
من نخواهم خلق بی سوی تورا
هر کسی را دیده ای گفتی برو
من نمی خواهم خم وخوی تورا
فرق من را دیده ای گفتی برو
من نمی خواهم غم و روی تورا
خواب من را دیده ای گفتی برو
من نمی خواهم که رویای تورا
لحن من را دیده ای گفتی برو
من نخواهم واژه گویی تورا
خامه من دیده ای گفتی برو
من نخواهم جوهر جوی تورا
امدم عاشق شوم گفتی برو
من نخواهم پیچش موی تورا
لایق و صادق شدم گفتی برو
من نخواهم صدق و ابروی تورا
یاس و الاله شدم گفتی برو
من نخواهم عطرو ان بوی تورا
..
اول هر بیت را جمع کنید
.
.
.
.هاتف خلخالی.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا وبااحساس بود