جمعه ۲ آذر
غریب شعری از م عارف
از دفتر رویای ماه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۵۳۹۴۸
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۲۸
|
|
غریب ماندم و تنها به خانه ای که ندارم
چگونه بی تو بمانم ؟بهانه ای که ندارم
دوباره هق هق و گریه ٬ درون کوچه ی غربت
صدای گریه ی من بود و شانه ای که ندارم
صدای پر زدن دل در آسمان جدایی
برای گفتن حالم ٬ترانه ای که ندارم
شبی که در پی عشقت عبور میکنم از خود
نشان بده ٬ به من آخر ٬ نشانه ای که ندارم
نبودی و غم دوری چه آتشی به دلم زد
درون من پر از آتش ٬زبانه ای که ندارم
به بیکرانه ی دنیا شبیه موج غم هستم
تمام دلخوشی ام شد ٬کرانه ای که ندارم
#م_عارف
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاسگزارم لطفتون مستدام | |
|
سلام و درود سپاسگزارم و مفتخرم به حضورتون | |
|
سلام و ارادت استاد زیبا خوندین لطفتون مانا | |
|
سلام و ارادت بزرگوارید سپاسمند محبتتون هستم | |
|
سلام سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانوی عزیزم
بسیارزیبا بود