محبوب ترین بانوی دنیا بودی
همراز علی امام والا بودی
پر بود ، وجودَتَ از نجابت آنروز
پیش پدرت - اُمُ اَبیها- بودی
++++++++
گلوبند (دوبیتی)
شهامت از وجودش موج می زد
طراوت از سجودش موج می زد
گلوبندش به سائل داد روزی
کرم در رودِ جودش موج میزد
****
کبوتر هم به دل داغ تو دارد
که دل را بر سر کویت سپارد
نمیداند زبان بسته کجایی
که بر خاک مزارت سر گذارد
ایّام فاطمیه بر دوستداران حضرتش تسلیت باد