درود جناب خادمیان گل و بزرگوارم
خوش آمدید و صفا بخشیدید
بی نهایت ممنونم از پیشنهاد شاعرانه تون
کلا حق باشماست و بنده موافقم
باور کنید ،بنده سعی میکنم حتی یک کلمه در طول غزل تکرار نکنم چه برسد به یک ترکیب
چون ، اصولا تکرار باعث دلزدگی مخاطب است حتی اگر تکرار قافیه در بیتهای فرد باشد
باز هم سپاسگزارم
حال و روزم دوری از دلدار درهم کرده است
این پریشان خاطری عمر مرا کم کرده است
/
شوق این که کاروان از کوی یوسف بگذرد
ضربه های قلب ناکوکم منظم کرده است
/
دلبری دارم ز بسکه مهربان و مشفق است
تار و پود عشق با لبخند محکم کرده است
/
منکه بیخوابم ،ولی شب زنده داریهای او
قصه لیلی به چشمانم مجسم کرده است
/
تا دلم در شهر چشمش باختم ،دیدم ،عجب
زادگاهش پایتخت عشق عالم کرده است
/
تا که عیسی در شفایم ماند فهمیدم که ،وای
این همه خون دلم هجران مریم کرده است
/
از همانروزی که پا در صحن افکارم گذاشت
شعرهایم جملگی هذیان و درهم کرده است
حسین دلجووو
درودها استادبزرگوارم
مثل همیشه زیبا روان ودلنشین بود