پنجشنبه ۲۴ آبان
|
دفاتر شعر محمدجوادمنوچهری(گیدا)
آخرین اشعار ناب محمدجوادمنوچهری(گیدا)
|
همیشه خورده دلم پا، ز سمت محرم ها
و عکس بوده دمادم جواب مرهم ها
به جای شادی و لبخند، آخرِ عشق است
هوای ابری چشم و تگرگی از غم ها
میان هلهله هر ماجرای خوش رویید
به چشم زخمِ زمانه نشسته در نم ها
نمی شود که به میل خودت نفس بکشی
میان رقص بلاها و خیر مقدم ها
برای دست من و تو همیشه سد شده اند
حصار و فنسِ نگاهِ تمام آدم ها
#محمدجواد_منوچهری
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب سپاسگزارم بزرگوار از نظر لطفتون | |
|
عرض ادب و احترام سپاسگزارم به مهر خواندید بزرگوار | |
|
سلام وعرض ادب بانو سپاس از نظر لطفتان | |
|
سلام وعرض ارادت سپاس از نظر لطفتون | |
|
عرض ادب و احترام جناب مهدی پور عزیز و دوستداشتنی سپاس از حضور و نظر لطفتون نسبت به سروده های حقیر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست