يکشنبه ۴ آذر
عشق بت شکن شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۱۶:۵۶ شماره ثبت ۵۳۶۱۷
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
دُردانه ام ! چه می بَری از من ، قرار را ؟
بنشین دمی ! ... که با تو ببینم بهار را
آه ای طلوعِ معجزه ، ای عشقِ بت شکن !
بشکن سکوت تلخ و بُتِ انتظار را ...
سرخ است آنچنان لبِ نوشَت ، که میشود
شیرین کنی به کامِ دلم ، زهر مار را !
برگرد ، روزگار من از مرگ بدتر است
برگرد ، تا به خون بکشم ... روزگار را
ای عقل ! زیر بارِ خِرَد ، درد تا به کی؟
یک بار بر زمین بزن این ، کوله بار را
در خواب ، بوسه بر لب رویایی اش زدم ،
آیا ، ... به بنده می دهد این افتخار را ؟
#محسن_نظری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای عقل ! زیر بارِ خِرَد ، درد تا به کی؟
درود
بسیارعالی بود
احسنت
درکانال سایتمون هم قرارش دادم