شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
کیست زهرا
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
...........................
کیست زهرا بحر بی همتای عشق
اوست دری یک تاز از راه عشق
کیست زهرا همسر شاه عرب
مادری دلسوز بر آن شاه عشق
کیست زهرا آنکه با یک لای لای
می برد صبر از دل ارباب عشق
کیست زهرا شافع روز جزا
دستگیر عاشقان در عرصه پیکار عشق
کیست زهرا آنکه کوثر شأن اوست
سورۂ کوثر شده نازل به نام ماه عشق
کیست زهرا لیلی دل خسته ای
آن مرید حیدر و همپای عشق
کیست زهرا آنکه با صد احترام
بوسه می زد بر سرش مولای عشق
کیست زهرا مریم انسیه ای اندر سرا
صد مسیحا بوسه زن بر دست عشق
کیست زهرا عاشق وارسته ای
پشت بر پشت علی سردار عشق
کیست زهرا کوثر ختم رسل
حضرت ام ابیها دخت عشق
کیست زهرا بین دیوار و دری
حامی امر ولایت تشنۂ صهبای عشق
کیست زهرا کیست ساقی فاطمه
پنج تن زیر لوایش مادر تنهای عشق
...........................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از شما استاد گرامی بنده استاد ی نداشته ام و بداهه می نویسم | |
|
درود بر شما و تشکر از لطف شما | |
|
ممنون از لطف شما شاعر فرهیخته | |
|
تشکر از لطف شما شاعر گرامی | |
|
ممنون از لطف شما شاعر فرهیخته | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.