جمعه ۲ آذر
می چسبد شعری از باقیدارامیدبیگزاد
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۵۳۲۴۰
بازدید : ۴۱۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر باقیدارامیدبیگزاد
آخرین اشعار ناب باقیدارامیدبیگزاد
|
به زیر تاک ، سایه ، خوشه ی انگور می چسبد
دوتایی ، آب بازی در دلِ ناوُر* می چسبد
به همراه تو رفتن ، کوه گردی ، ماه فروردین
به روی شانه رقصان موی در آوُر* می چسبد
اجاق وکتری وفنجان ، چای تازه دَم کرده
اتاقِ توی باغی آن طرف ها دور می چسبد
رباعیّاتِ خیام وغزل از حضرتِ بیدل
وبا تو شعرحتا درشبِ دیجور می چسبد
من و توباشیم و ماشین ، دریک جاده ی خلوت
صدای دلنشین داوُد وتنبور می چسبد
باقیدارامید « بیگزاد»
25/9/1395
* درلهجه هزارگی ناوُر = حوض آب ، برکه ، آب که دریک جا تجمع میکند.
* درلهجه هزارگی آوُر = ابر.
|
نقدها و نظرات
|
جناب ابوالحسن انصاری (الف رها) گرامی ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست