يکشنبه ۴ آذر
عشق جاودان شعری از احمدرضا محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۱۱ شماره ثبت ۵۳۲۲۰
بازدید : ۱۳۰۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا محمدی
|
عشق جاودان
((خانه خراب تو شدم
به سوی من روانه شو
سجده به عشقت می زنم
منجی جاودانه شو
ای کوه پر غرور من
سنگ صبور تو منم
ای لحظه ساز عاشقی
عاشق با تو بودنم
روشن ترین ستاره ای
می خواهمت می خواهمت
تو ماندگاری در دلم
می دانمت می دانمت
ای همه ی وجود من
نبود تو نبود من))
نغمه ی دوست دارمت
طنین پر درود من
سایه ی عشق و عاشقی
قلب مرا به جان بخر
مایه ی صدق و صادقی
منم به آسمان ببر
رویای من زخوابمی
نم نم باران منی
امید من ز جانمی
راوی داستان منی
دریای پرمحبتی
من عاشق چشم تو ام
باران و برف وشبنمی
من شاهد اخم تو ام
ای آشنای کودکی
من با تو کهکشانی ام
ای آستان معرفت
من با تو آسمانی ام
ساقی میکده تویی
جام شراب ،دست من
ترانه ی بهارمی
نور سراب ،مست من
ترنم پاییز عشق
برگ خزان من تویی
فروشکوه این جهان
چشم و کمان من تویی
نوای تو نوای ماه
شاه دلم بیا بیا
معجزه ی شعر منی
شهد گلم بیا بیا
هستی ارغوان عشق
سلام من به قلبمی
جاذبه خیال دل
دغدغه ی دل منی
فرشته ای و ملکی
اختر و مهتاب منی
دلده و دلنوازمی
لاله ی معشوقه من
دشت شقایقم تویی
عمر دقایق منی
کشتی و قایقم تویی
توگر غمگاه من باشی
منم محزون تو باشم
تولیـــلی دلم باشی
خودم مجــنون توباشم
...
زشعر عاشقانه من بگویم
که عاشق من به دنیایم بباشم
که هاتف ساقی معشوق باشد
که رازق من به شعرانم بباشم
.
.
.
.
محمد حسین اسحقی
(هاتف خلخالی)
..
زمستان سال 95
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود