جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
امروز کوچه هایمان چه کم است
خانه هایش خدایا،کی خالی از غم است
خیابان های شهرک عشق آباد ما
عاری از صدای شیر آقا و غرق ماتم است
یاران رفته ما،تیمسار را بگویند
موی جهانت هنوز هم برابر با عالم است
.
خاله زهرای همسایه را یاد آورید
میان باغ انگور،چه شرابی کم است
شعر نیمه تمام شب های در قلعه
پر از دغدغه و تر شده از نم است
نمی دانم این شب های جمعه سر خاک ها
صدای دو کودک شان الهی چرا بم است
کاش برخیزی ای پیر مرید ما
#سیدمحمد
بنگری امروز اسب دنیا چه رم است
از همه دلخوشی ما مانده همین
که حالا#کارچان سرِراه حرم است
مسجد جامعش جمعه های هفته
مهمان روضه های آل محرم است
خانه اهل قرانش ان طرف تر از همه
شاگرد و طالب ریحانه نبی اکرم است
***
خوش به حال فنجان قهوه ات
همیشه به او حسودیم میشود
وقتی که انگشت من همیشه میان دندانم
ودست او بر دستان توست
لطفا نترسید تا جایی که ممکنه این شعر رو نقد کنید :-)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود