جمعه ۲ آذر
عشق شعری از آرزو محمدزاده
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۵۶ شماره ثبت ۵۳۱۲۷
بازدید : ۸۱۹ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدزاده
|
عشق
یعنی
بوسه ات،
وقت
سحر.
عشق یعنی این نگاه در بدر...
آرزو محمدزاده
پ.ن:آدما بعد از یه حادثه هایی کلا بی خواب میشن و این خیلی شیرینه...
سرشارم از یادت...
30دی ماه 1395
|
نقدها و نظرات
|
این معرکه بود استاد اونقدر حس خوب تو این شعرتون نهفته هست که کاملا به وجد اومدم سپاس بیکران از حضور پرمهرتو | |
|
درود بر شما جناب خرمی فرد | |
|
درود بر شما جناب اکبری سپاس از حضور گرمتون | |
|
سپاس از حضورت مهسا جان زنده باشی | |
|
درود بر شما دوست عزیز | |
|
سپاس از حضورتان جناب کشاورز | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما جناب گائینی سپاس از همراهی ارزشمندتان زنده باشید به عشق | |
|
درود بر شما جوین شدم به کانالتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عشق یعنی بوسه
بوسه یعنی عشق.!
.
.
سحر که دمید اولین شعرم را نذر چشمانت می کنم.
بداهه
فڪری_احمدی_زاده
لندن- انگلستان
sherenab.com
@FekriAhmadizadeh
کانال سایت تخصصی شعر ناب
@sherenab_ir
بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب
بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس خوبه طعم عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی
بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش میزند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من ، با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر میدارد این شرم از میان
طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است
بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دو لب
بوسه یعنی پر زدن ، یعنی صعود
بوسه یعنی شادی و شور و نشاط
بوسه یعنی عشق خالی از گناه
شاعر!؟؟