چهارشنبه ۷ آذر
اشتباه شعری از علیمحمد پناهی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۵۳۱۱۰
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علیمحمد پناهی
|
حتي اگر كه رفتن من اشتباه بود
كار تو و شكستن دل هم گناه بود
گفتم خطا است راه تو ، روزي هزار بار..
هر بار پاسخ تو فقط يك نگاه بود
عمري در انتظار وصال تو سوختم
اما دريغ، قسمت من اشك و آه بود
آتش زدي به جانم و گفتي كه عاشقي است!
آتش جواب عشق من بي پناه بود؟
روزي تمام زندگيم بودي و كنون...
آه از رفيق راه ، اگر نيمه راه بود
يوسف هم از نتيجه جور برادران
روزي عزيز مصر ، و روزي به چاه بود
عليمحمد پناهي
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از نظر لطف شما موفق و سربلند باشید | |
|
ممنون از لطف شما پاینده باشید درود | |
|
سپاسگزارم سلامت و سرفراز باشید درود بر شما | |
|
سلام ممنون از شما پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.