يکشنبه ۴ آذر
دخترانه شعری از فائزه جداء
از دفتر همای شعر نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ۱۸:۱۰ شماره ثبت ۵۳۰۸۶
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب فائزه جداء
|
وابسته ی دخترانه های من نشو
من کوچ خواهم کرد ،
با تمام غزل های نیمه کاره ام
با تمام آرزوهای کالم
با برشی از خاطرات در هم
من کوچ خواهم کرد،
به بلندای ییلاقی ترین آبگیر
و در آنجا
در عمق دشت های سبزینه پوش
لابه لای تمام بلوغ گیاهان
دفن خواهم شد،
وابسته ی دخترانه های من نشو
من حتی
قول خوابهایم را هم ،
به باد داده ام ...
|
نقدها و نظرات
|
بسیار سپاس گزارم از شما | |
|
ممنونم زیبا نگاه زیبای شماست | |
|
تشکر جناب اسدزاد | |
|
ممنونم بابت احساس عمیق و مهربانتون | |
|
تشکر بانو جان لطف می کنید | |
|
ممنونم از نقد زیباتون | |
|
درد مشترک. ممنونم و خوشحالم که لذت برددید | |
|
تشکر جناب ساجدی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست