يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
ها ... نه
رها ...نه مهره های تخته نردیم
به ضرب انگشت دوران غرق دردیم
زمستان را نمی فهمیم ؛ یعنی
در آغوش بهاری سبز زردیم
بسی دل وعده های پوچ دادیم
درخت زندگی را هیمه کردیم
مثال بادبانی بی اراده
فراز کشتی رویا نوردیم
ز مقصد بی خبر در ظاهر آزاد
و باطن با حقیقت در نبردیم
بیا با یکدگر عهدی ببندیم
بخواهیم از خدا کامل بگردیم
اگر من باشیم و من پرورانیم
ز چشم افتادگی را بیمه کردیم
پیرنظر "سلیم"
|
نقدها و نظرات
|
سلام بانوی گرامی خانم عجم "بانوی واژه ها" از حضورتان بسیار سپاسگزارم درناه حق باشید ....... | |
|
عرض سلام ادب دارم استاد استکی بزرگوار قدم رنجه فرمودید از حضور و کوچک نوازیتان سپاسگزارم درپناه حق باشید همواره سلامت انشاالله | |
|
عرض یلام ادب داحترام دارم استاد گرانمهر جناب مهدی پور
از حضور و ذره نوازیتان بسیار سپاسگرارم
درپناه حق یاحق | |
|
عرض سلام وادب دارم استاد انصاری گرانقدر قدم رنجه فرمودید از حضور و ذره نوازیتان بسیار سپاسگزارم مقدمتان گلباران باران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروداستادبزرگوارم
بسیارزیبا بود