يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
شدم
آن ابر
دویدم
به هوای تو غزل
چشمه
از چشم
بجوشید
مرا
شعر سپیدی بارید
|
|
نقدها و نظرات
|
شاعر فرهمند جناب استکی بزرگوار با سپاس سلام
| |
|
شاعر فرزانه سرکارخانم رخیم زاده با سپاس سلام
| |
|
گرامی شاعر جناب رحمانی عزیز با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
جناب ملایری عزیز با سپاس از لطف حضورت سلام
| |
|
شاعر فرهمند سرکار خانم لیلا باباخانی لطف حضورتان موجب خرسندی خاطر این کمترین شد. با سپاس و سلام | |
|
شاعر فرزانه لعیا بانو با سپاس از لطف حضور و نظر ارزشمندتان سلام
| |
|
مهربان شاعر با سپاس و سلام
| |
|
شاعر گرامی آقا مجتبی با سپاس از منش ادیبانه ات سلام
| |
|
جناب انصاری عزیز با سپاس از لطف حضورت سلام
| |
|
مهر بانوی بزرگوار سرکار خانم نیره ناصری با سپاس از الطاف کریمانه ات سلام
| |
|
شاعر گرامی جناب عباسی مقدم با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
شاعر فرزانه جناب رمزی عزیز با سپاس از لطف حضورت سلام
| |
|
شاعر گرامی جناب میر عبدالله بدر با سپاس از لطف حضور و نظر ارزشمندتان سلام
| |
|
شاعر گرانقدر جناب رسول چهار محالی با سپاس از الطاف ادیبانه ات سلام
| |
|
شاعر فرهمند جناب ابراهیم ساجدی با سپاس از حضور و شان ادیبانه ت سلام
| |
|
شاعر فرهمند سرکار خانم باقری لطف حضورتان موجب خرسندی خاطر این کمترین شد. سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود