جمعه ۲ آذر
کوهسار شعری از حمزه پویا(آشنا)
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۵۲۸۶۱
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر حمزه پویا(آشنا)
آخرین اشعار ناب حمزه پویا(آشنا)
|
از فراز کوهسار
نزدیک
تابناکی روز نمایان !
مژده دهد لحظه سبز باران
و هیاهوی شادمانه گلها و گیاهان را
در میان دشت
با هیاهوی لحظه ها
آوای پرندگان طنین انداز کوهسار
سکوت بیابان را می شکافد!
بوییدن لحظه های بیگانه
چشم یاران دورتراز دشمن!
گهگاهی می کشاند
مارا
سوی دیرو خرابات!
تا دهد
جرعه ای می ی
مستانه را !
جرعه
جرعه!
نوشیدن لحظه های بهاری
با طراوت خوش !
متصور می شود
قطره ی زلال را
جاری در جویبارلحظه ها!
از میان چشمه ها
رودها
به دریای بیکران
جاری شود!
راه دشوار وصعب!
پاها خسته و رنجور
از ادامه زاه !آشنای درانتظار انتهای راه !
افسوس خسته از ادامه راه !
پایانی در انتهای کوهسار رو به دشت نی!
سرابی بیش نی!
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بانوی گرامی از ابراز لطفتان ! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
از ادامه زاه !آشنای درانتظار انتهای راه !
افسوس خسته از ادامه راه !
پایانی در انتهای کوهسار رو به دشت نی!
سرابی بیش نی!
درود بر شما شاعر گرانقدر
چقدر با احساس و زیبا
شعرهایتان مرا یاد مشیری فقید می اندازد
محظوظ شدم بسی