سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        حرف دل

        شعری از

        حمزه پویا(آشنا)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۵۲۷۵۱
          بازدید : ۴۱۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمزه پویا(آشنا)
        آخرین اشعار ناب حمزه پویا(آشنا)

        آمدم که با تو
        بگویم
        رف دلم
        اما حرف زبانم را گفتم
        حررررف ددددل  چه سخت !
        عشق را خواهی آسان 1
        لیک
        در عشق ماندن دشوار
        چه دشوار!
        گویی
        فریادی نهفته در دل!
        بغضی  نهفته
        بغضی آشکار
        پنهانی ندارد!
        آواز رسوائی
        عشق را به صدا در می آورد!
        یا بردارکنند عشق را
        همچون منصور
        حلاج بر سر دار!
        بانگ عشق برآورد:
        ((اناالحق))!
        آنگاه عشق آسان نمود از ازل تا به ابد......
        ربه النوع عشق را
        دوست خواندم!
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۲۵
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۷:۲۰
        خندانک
        حمید رفیعی راد (کوروش)
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۱۴
        به به! آفرین زیباست
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی کشاورز ( فریاد )
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۵۲
        خندانک خندانک
        لیلا باباخانی (سما الغزل )
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۱۷
        سلام بسیار زیبا
        زنده باشید به عشق خندانک خندانک خندانک
        حمزه پویا(آشنا)
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲
        سپاس از دوستان شاعر وپراز احساس
        منصور شاهنگیان
        چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۱۵
        درود بر شما ....
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0