جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
تربت پاک
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
..........................................
کام من با تربت پاک تو وا شد یا حسین
اندرون روضه ها نامت به لب شد یا حسین
خاک پایت مهر من شد بهر سجده پیش حق
شافع ما در تمام حال تنها شد حسین
قبلۂ حاجات ما قبه طلای با صفاست
نقطۂ وصل من و الله تنها شد حسین
هر کجا در کار من افتاد مشگل در جهان
ره گشا و باب حاجاتم به هر جا شد حسین
تو پناه بی پناهان هستی ای ارباب من
ای مجیر و ای معین من به هر کاری حسین
مادرت فخر جهان خیر النسا العالمین
تو حسین نور دوعین مرتضایی یا حسین
فخر عالم شاه بی همتا علی بابای توست
تو سرور قلب او هستی گل سرخم حسین
این سرشک از دیدگان لطف خدای بی حد است
تا بریزم پای تو ای سید عطشان حسین
قطره قطره در نایاب بهشتی بهر توست
چون خریدارش بود ام ابیها یا حسین
لطف بنما جان زهرا بر دل بی تاب من
ساقی ات را کربلایی کن تو مولا یا حسین
...........................................
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
|
تشکر از شما استاد گرامی و خواهر فرزانه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برادرخوبم
ماجورباشید