جمعه ۲ آذر
صافي صبر شعری از آذین پژوهش
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۰۰:۰۵ شماره ثبت ۵۲۵۸
بازدید : ۷۸۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب آذین پژوهش
|
تكثير زخمها
اتفاق عجيبي نيست
درد گر گرفته و تنهايي ميلرزد
در تمناي سرد..!
چه سكوت مذابي !
چه آتشكده ي كوري....
درد،
چكه ميكند از صافي درشت صبـــــر
و به هيزم اشك آتش ميزنم چشمهايم را
همين كه شب ميشود
آسمان را به كوزه دستانم ميريزم
وضو ميكنم و نماز ميخوانم
باز هم ياد تو......
سجده سهو ميكنم انتظارت را
شب يلداي يادت را چند بار نماز بخوانم ؟
و بارها سجده سهو!؟
احتياط شرط عقل است
و من عاقلانه نماز احتياط را ايستاده ميخوانم
تا بر بلنداي قامتت
ديوار يادت را سرك بكشم
....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.