يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
آخرین اشعار ناب زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
|
سخت است وقتی مجبوری:
حجم فریادت را قورت دهی؛
و در تنهایی محض،
بغض باران زده را،
نفس بکشی!
زهرا حکیمی بافقی
کتاب صدای پای احساس
***
تنهایی،
چیزی نیست که بشود فریادش کرد!
تنهایی، گاهی:
نهفته های یک انسان را آشکار می سازد...
زهرا حکیمی بافقی
کتاب صدای پای احساس
***
من تنهاتر از تو!
تو تنهاتر از من!
رسم غریبی است:
عشق و تنهایی!
دوری و دوستی!
زهرا حکیمی بافقی
کتاب صدای پای احساس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.