جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
خاک هم
چون عاشق است
گر دلش بشکند
پروانه سار می تپد و
لرزه براندام ِ جهان اندازد ....
یگانه خدایا دستِ قرارت بگذار
برقلب ِ شیدای ثَری .
تقدیم به مردم کرمانشاه
********
ربیع ...
غروب است دریا ...
غروبی پُر از سرخی ِ التهابِ گذر ِ زمان
رفتن و ...
بودن و ...
ماندن
به عرش ِ افلاک رفتن و ...
در خاک بودن
آرمیده به عشق
ماندن
به ثابت قدمی ِ دلتنگی و ...
به وسعتِ طلوع ِ باران ِ چشم انتظاری
در ربیعی چهارفصل ِ لبخندت دریا ...
پی نوشت بداهه :
ز ابرِ شبِ تنهایی کی ماه برون آیی ؟
بازآی و به چشمان ده مستیّ ِ تماشایی ..............
🌷حلول ماه ربیع
بر همگان تهنیت باد توام با دلشادی های روزافزون الهی آمین🌷
|