جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-
آذر پاییز من
در آذر آغوش تو
لمس برف نم نم و آن بوسه ی خاموش تو
واژه ی تبدار عشق
در گرمی تن پوش تو
2-
گلواژه ی فریبا
پرکن سکوت شب را
از حرفهای زیبا
3-
این #برف زودهنگام
دلتنگ قدمهای من و توست
در شهری که تمام آبان
را به انتظار باران
بغض کرده بود
4-
چترم پر از ستاره
شال گرم خیالت
رقص من و خیابان
دلتنگی دوباره
مه ناز نصیرپور
بداهه سرایی تصویری شعر ناب
اول آذر نود و پنج
سلام،برف به خیر♥
پ.ن: دوست داشتم می شد عکس را ضمیمه کنم پیوست کردن عکس در این سایت کمی سخت است استاد فکری بزرگوار
می شود ترتیبی بدهید که این کار راحت تر صورت گیرد؟
با سپاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود مهناز جان
مثل همیشه زیبا بود