جمعه ۲ آذر
کودکم شعری از زهره سالاری
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۰۰ شماره ثبت ۵۱۷۶۳
بازدید : ۸۳۴ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب زهره سالاری
|
کودکم از تو جدا کرد مرا جور زمان
و از آن روز مرا بی تو تحمل سخت است
کودکم بی گنه از گرمی آغوش ربودند تو را
زندگی زیستن از روی تعقل سخت است
کودکم ساز سکوت این دل دیوانه من
بی تو حتی بی بودن به تامل سخت است
ای تو تکرار غریبانه دنیای ستم دیده من
دیدن روی تو از روی تعامل سخت است
کودکم کودکیت پر شده از حسرت واه
یاد دادن به تو این مرز تقابل سخت است
همچو ژرفای غیابت شده تاریک تنم
تابش نور در این میکده بی مل سخت است
کودکم کاش امید از دل وجانت نرود
بی دل وجان پی اشعار تغزل سخت است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود نازنین
شعرزیبا وبااحساسی بود
گرچه کمی تلخ اما وزن به نظرم دراین دوبیت مشکل داشت
البته شایدم من بدخوندم
کودکم بی گنه از گرمی آغوش ربودند تو را
دراین مصرع واین بیت
کودکم ساز سکوت این دل دیوانه من
بی تو حتی بی بودن به تامل سخت است
ماناباشید بانو
وببخشید جسارتم رو