يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
اومدیم حسین
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
.........................................
اومدم شکسته بال و بی پناه
اومدم واسه ارادت توی راه
اومدم از راه دور واسه زیارت شما
با پای دل اومدم زیارتت کرب و بلا
اومدم خسته و زار سوی تو یار
دل شکسته اومدم واسه نگار
اومدم قسم بدم تو رو به جون مادرت
توی هیئت ها بده اذن حضور حرمت
اومدم با پای دل داخل اون صحن و سرا
تا بشم زائر گنبد طلات شاه شهید سر جدا
اومدم با حال زار تو هیئت عزای تو
اومدم شکسته بال کنار سینه زن تو
اومدم صدا زدم آقا به دادم می رسی
توی محشر جز شما نباشه هیچ فریاد رسی
اومدم گریه کنم میون هیئت شما
تا قیامت به لبم خنده بمونه با شما
اومدم تنهای تنها میون سینه زن ها
مثل مادر اومدم کنار این گریه کن ها
اومدم اذن بگیرم فدایی زینب بشم
گر اجازه بدهید مدافع حرم بشم
اومدم بگم آقا رو شیعیان حساب نما
واسه حفظ حرمت ما رو آقا جدا نما
اومدم تو روضه ها ورد لبم یا زینب
همۂ دار و ندارم به فدایت زینب
نقش سربند همه در همه جا یا زینب
ذکر روی لب ما لبیک یا زینب
اومدم با مهر سرخت دلمو شاد کنی
کربلا رو نصیب نوکر ت آقا بکنی
اومدم بگم مگه ما نوکرا دل نداریم
چقدر در آرزوی حرمت گریه کنیم
ساقی از غصه داره محاسنش سفید می شه
یه نظر محض رضای کبریا به ما کنید
آرزوی حرمت خواب شب و روز منه
جون مادرت بیا حاجتم و روا کنید
..................................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درود
ماجور باشید
تسلیت عرض می کنم این ایام را خدمت شما بزرگوار
التماس دعا