دوشنبه ۲۸ آبان
کوچه ی عشق شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۵۱۴۶۲
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۲
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
رازیاستدراینسینهکهکَسراخبری نیست
از همــــدل و همـــــراز ٬ در اینجــا اثری نیست
من مانــــــــــده ام و دلبـــرِ زیبـــــــای پَـــــــری روی
غیر از خــــودِ او ٬ مَحـــــرمِ رازِ دگـــــری نیست
در گــــــــــردشِ سیـــــــــــاره ی تـــــــــاریکِ وجودم
جز دورِ رُخَش هیـــچ کجـــــایم گـــذری نیست
خــــــواهم ٬ بـزنم پــــــَر بـــــه کنــــــــــارِ تــــو عزیزم
هــر چنــد مـــرا چون تو دگـــر شاه پری نیست
هــــر حــــرفِ تــــــو شـــــد مـــــایه ی آرامشِ قلبم
دیگر خبــــر از غصـــــه و چشمـــانِ تَــری نیست
در کــــــوچه ی اشعـــــــــارِ غریبـــــــــانه ی حـــــامی
تنهـــاست ٬ صــــــدایِ قَدَمت ٬ رهگـــذری نیست
آخر چه بگـــــویم که در این عصــــرِ پُــر آشــوب
ما را بجز از عشــــــق ســـــرودن هنــــــــری نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود