يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
آرزوی حرم
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
..........................................
آرزویم اربعین توی حرم
سینه زن باشم کنار این حرم
روضه خوان مهدی زهرا باشد و
گریه کن باشم برایت در حرم
آرزویم باشد ای ماه منیر
مثل طفلان و اسیران حرم
چون رباب و زینب و طفلان تو
طی کنم راهی پیاده تا حرم
از نجف تا کربلا از هر عمود
بگذرم بهر زیارت تا حرم
اذن از زهرا بگیرم در نجف
راهیم من از نجف سوی حرم
همچو جابر من پیاده سوی تو
آیم ای ارباب من شاه حرم
با عنایات امیر المومنین
یا علی گویم بیام از حرم
با نیابت از امام مجتبی
من قدم را می گذارم بر قدم
خوان احسان و کرامت را ببین
عاشقان این ولایت در حرم
شیعه ها در بین راه کربلا
نذر کردند زندگی بهر حرم
موکب این عاشقان هر گوشه راه
می رسدبوی خوش عطر حرم
یک عرب می گفت ای زائر بدان
مزد یک ساله ام شده نذر حرم
ای حسین ای پادشاه انس و جان
ای که فطروس می رسد هر دم حرم
جان زهرا مادرت بنما نظر
در سلامت راهیم بنما حرم
ساقی اندر آرزوی این حرم
چشم بر لطف شما شاه کرم
.........................................
شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی(ساقی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.