سه شنبه ۱۵ آبان
10 پله از نردبان جاذبه شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ بهمن ۱۳۹۰ ۰۹:۱۳ شماره ثبت ۵۱۲۱
بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
19
-
قاب عكس
نيستم
آیینه ام؛
به كسی نمی چسبم!
24
-
دل ها
باید
با حجاب باشد
نه
چشم ها
39
-
وقتي
دو قدم
به عقب بر می گردم،
مي بينم
همه چيز
درست اتفاق افتاده است
33
-
وقتی
پندار و گفتار و کردارت
نیک بشود،
دیده می شوی!
34
-
به باور درونی که
می رسی
با همـــــــه چیز
حال می کنی
36
-
هیچ کس را
کوچک
نمی شمارم
همه
منحصـــــر به فــــــــردند
54
-
چه كار می كنی ؟
شكار
می شوی؛
وقتی
كاری را
تكرار می کنی !
57
-
دنیا
تخته سنگی است
وسط رودخانه!
یادم باشد
هنگام پریدن
ماهی ها را
بر انداز نکنم!!
59
-
هرچه پول بدهی
آش می خوری!
بعضی
با قاشق چایخوری
لب چشمه می روند!!
41
-
وقتی
ماه
بر گردش خون
بی تاثیر نیست،
جاذبه ات با من
چه می کند
ای ماه من!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.