جمعه ۲ آذر
آهو شعری از محمد رضا لطفی
از دفتر دستم را بگیر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ۰۱:۳۴ شماره ثبت ۳۹۰۵۰
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفی
|
گوسفند
بز
آهو
از يك خانواده اند
راستي
آهو
چرا زيباست!؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.