شنبه ۳ آذر
راز شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۵۰۷۰
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
گاه یک روزنه بر سوی تمنا بازست
که در آنسوش تو را وعده ی صد اعجاز است
گاه هم بارقه ی آمده از سوی امید
با تو گوید که در رحمت ایزد باز است
گاه یک بغض گلوگیر فروخفته ی مست
بستر بستگی ِنطفه ی یک آوازست
گاه گر چند قدم رو به عقب برداریم
دورخیزی جهت یک پرش پرواز است
گاه در منحنی قامت یک قوس و قزح
شادی گمشده ای جلوه گر و طناز است
گاه تا بالش خوابی شود آماه ی خواب
راه خوابیدنمان از غم خود اغماض است
گاه عکسی که دگر خنده ی خود برده ز یاد
روی دیوار دلی کج شده وُ نا ساز است
گاه در پیچش یک گوش به دستان قضا
نکته ای ناب و مهم منتظر احراز است
گرچه غم شکل غزل میشود اینجا گاهی
شیوه اش نزد رضا لیک کماکان راز است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.