پنجشنبه ۸ آذر
پول است، پول ! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۳۱ شماره ثبت ۵۰۰۸۸
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درودها
🌷😁🌸😁🌺😂🌻😄☘😃🌹☺️
اعتبار و آبرو در هر زمان، پول است، پول
ساحلی امن و رفاهی بی كران، پول است، پول
هست حلاّلی قَوی بر مشكلات از هر طرف
نزدِ مردم همچو یاري مهربان، پول است، پول
سكّه و چك پول، باشد يا که قدری اسكناس
بابِ میلِ مردم از خُرد و کلان، پول است، پول
هم خدایی تازه بر نو كيسه ها باشد وَ هم
آرزو بر كودكي بي خانمان، پول است، پول
آن كه دائم شرحِ حُسنش را کند با آب و تاب
روز و شب بر عالم و آدم بيان، پول است، پول
پول اگر داري، دلا از زندگي لذّت ببر
ور نداري، چاره بي حدس و گمان، پول است، پول
مي توان با پول، حتّي آسمان را هم خريد
زآن که رابط بینِ ما و آسمان، پول است، پول
الغرض با پول حتّي مي شود دوزخ نرفت
چون كليدِ قفلِ درها در جنان، پول است، پول
بود شوخی، هر چه گفتم از مزیّت های پول
چون که امشب سوژه ی این شعرمان، پول است، پول
در مسیرِ زندگی مان، هست با هم، نیک و بد
آن چه باشد هم چنین و هم چنان، پول است، پول
#محمدعلي_سليماني_مقدم 18-06-1395
😊😁😂😊😁😂😊😁😂
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.