جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درودها
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
شهره ي شهري شدم در ماجراي عشقِ تو
از همان روزي كه دل شد، مبتلاي عشقِ تو
هر كه از اين كار منعم مي كند، ديوانه است
چون نخورده بر دلش تيرِ بلاي عشقِ تو
ريشه در جانم نشانده، تا درختِ آرزو
مثلِگل هاي بهارم، در هواي عشقِ تو
روشن از يادِ رُخَت، شب هاي بي پايانِ من
مي رسد بر گوشِ جان، هر دَم صداي عشقِ تو
وصلِ تو امّا برايم مثلِ رؤيا بود و هست
تا شدم بيمارِ دردِ بي دواي عشقِ تو
شوكرانِ دوريت را هم پذيرفتم به جان
شايد اين باشد عزيزم، اقتضاي عشقِ تو
نيست با من مهربان چون روزگارِ بد سرشت
كرده قرباني دلم را زيرِ پاي عشقِ تو
#محمدعلي_سليماني_مقدم 07-06-1395
🌷😢😢😢😢🌹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.