جمعه ۲ آذر
هذیان شعری از حامد احمدی
از دفتر سکتهٔ شعری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ ۲۳:۰۵ شماره ثبت ۵۰۰۴۸
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حامد احمدی
|
مثل نصرت شاعر بد نام بودن مشکل است
بین عارف مسلکان خیام بودن مشکل است
آفرینش خوبیِ محض است اما این میان
نغمهٔ ناجور یا دشنام بودن مشکل است
خود نمی دانم چه میگویم ز بس آشفته ام
اینچنین در هالهٔ ابهام بودن مشکل است
پاک هذیانی شدم از بس که تنها زیستم
در تب تنهایی و سرسام بودن مشکل است
با چنین حال خراب و بی خبر از حال خود
با خودم هسفره و همگام بودن مشکل است
پشت هم الّا بذِکرِالله... میخوانم ...ولی
زیر بارانِ بلا آرام بودن بودن مشکل است
""چشم بادامیِ من، تلخی کن و حرفی مزن
پیش هر چشمِ بدی بادام بودن مشکل است
روی گردن بند خود نام مرا حک کرده ای
راوی این صحنه از اعدام بودن مشکل است""
#حامد-احمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.