جمعه ۲ آذر
غزل باطله شعری از حامد احمدی
از دفتر سکتهٔ شعری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ۱۸:۵۶ شماره ثبت ۵۰۲۳۲
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب حامد احمدی
|
غزل باطله
تهرانِ تو سوغات فقط زلزله دارد؟
تجریش هم از طرزِ نگاهت گِله دارد
روی گُسلِ عشق، مرا ساخته ای باز
این بار کمی طرحِ شما مسئله دارد
سیبِ دل من چرخ زنان باز به دستت
افتاد و دگر بار نگاهت بله دارد
این سیب فقط قسمت دندان شما شد
تا خاک فتادن دو قدم فاصله دارد
شانه شدم و موی شدی تاکه بفهمَم
آن موی که گویند،... چرا سلسله دارد؟!
لعنت به تو و کافه و بیدار نشستن
بیدارنشینِ تو عجب حوصله دارد!
این دفتر پاییز زده برگ به برگش
امسال هزاران غزلِ باطله دارد
#حامد احمدی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شیرین بود