يکشنبه ۲۷ آبان
مادر شعری از ابومجتبی دامغانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۴۹۶۰۱
بازدید : ۸۰۲ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر ابومجتبی دامغانی
آخرین اشعار ناب ابومجتبی دامغانی
|
مادرشــب وروز بی تو بودن را، همیشه آه میکشم.
مادر نگوبرایت شعرنگویم ،گرنه نقاشی گُل و دار میکشم.
مادر من شعــــر غم شدام، گلایه هایم با شعر در دفتر نقاشی میکشم.
مادرباغچه گُل شقایق کنــــارکلبه ات برایت پُر ز گُل میکنم .
مادر ، برایت شب تا سحر شعر گویم وتاصبح گُل میکشم.
بغـض عشق مادر، سوزنده بالای سرقلبم میکشم.
به فریادم نمیرسی مادر، خــــــــــــــراب بـــــــــــــی تو بودنم.
میان شعر و نقاشی شب و روزم،آهو و پلنگ و ماه وخورشیدمیکشم.
مادربدون تو چـه کنم،لذّت آغوش مادر راچه زیبا، باید زیبا به رویا بکشم.
مادرشکسته قلبم، باقلبی شکسته دارم قلب میکشم.
عجب که شاعـــــــرشده ام، کنار کاغذ و قلم رُخ مادر میکشم.
شب های تا صبح بی توبودن را مادرهمیشه فریاد میکشم .
#ابومجتبی_دامغانے
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.