جمعه ۲ آذر
راز چشم شعری از ابومجتبی دامغانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۴۹۸۲۱
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر ابومجتبی دامغانی
آخرین اشعار ناب ابومجتبی دامغانی
|
مست چشم دلبر، بیشتر ز می شدم.
راز چشم خمارش ، بیشتر زجی شدم.
زچشمان زیبای دلبر، دیوانه ی صدای نی، ز نی شدم.
نی زن، نی زن ، که من عاشق و رسوای آن نیر شدم.
ز صدای نی، یاد گسترده وگهواره و آن دُر دانه ی جهیر شدم.
واسع من، نازم به آفرینشت، که ز عشق شهیر شدم.
#ابومجتبی_دامغانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.