جمعه ۲ آذر
متکبر شعری از ابومجتبی دامغانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۵۰۱۲۷
بازدید : ۱۱۶۸ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر ابومجتبی دامغانی
آخرین اشعار ناب ابومجتبی دامغانی
|
تا زبان ز رنج و دردبه گفتن آمد . دندان عقل به درد آمدو نگفتن آمد.
یم درد برون شود ،ز بدن به هنگام. رجزخوانی نکن متکبر، زبیهوده بودنت، نگفتن آمد.
#ابومجتبی_دامغانے
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.