دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
امروزه دلــــی گــــــرمی بـــازار ندارد
نـــازِ دلِ دلخستــــــه خریــــدار ندارد
ماتمکده شــــد محفلِ عشاقِ زمانه
این غصه و غم حـاجتِآمـار ندارد
خالیزِتمکّنشدهچوندستِجوانان
فیالحــــال یکی جرأتِ اقـرار ندارد
مشغــــول به کارند پیِ کسبِ درآمد
اینگونه کَسی فـرصتِ اصرار ندارد
اُشکوبه بُوَدعیبِبزرگشکه درآنجـا
همســـــایه یِ دیــوار به دیـــوار ندارد
بیعشقدلتخانهٔبیپیشَوَدحـــامی
راهیاستکهســودیبجز آوار ندارد
در فــرصتِ کوتاه زِ شــــادی نگریزیم
چونحـادثههاهستکه اخطارندارد
دنیاست چو یکجادّهیِ یکطرفهکه
بایــــد بــــروی ٬ مهـــــــلتِ تکــــــرار ندارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.