جمعه ۲ آذر
سکتهء شعری شعری از حامد احمدی
از دفتر سکتهٔ شعری نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۴۸۶۱۲
بازدید : ۱۱۶۱ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب حامد احمدی
|
کوله بار غزل از دوش من افتاد ، بیا
شاعرت سکتهء شعری زد و جان داد بیا
صحنهء آخر این معرکه را اجرا کن
مثل شیرین به سر لاشه ی فرهاد بیا
انفرادی اتاقم شده آبستن مرگ
چه کنم؟...بی تو نشد روح من آزاد، بیا
مثل یک فاتح بی باک، پر از حس غرور
سمت این صید ، به خونخواهی صیاد بیا
بر سر طاقچهء خاطره ها، قاب تهی
می کشد از خلاء عکس تو فریاد، بیا
با زبان غم از عشق تو سخن می رانم
هجر تو برده زبان خودم از یاد ، بیا
غم ویرانگی کلبهء عشاق مخور
گر به ویرانهء من آمدی... ، آباد بیا
نگهت، نقص غزلهای مرا کم می کرد
بی تو لبریز شد این شعر ز ایراد، بیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
صحنهء آخر این معرکه را اجرا کن
مثل شیرین به سر لاشه ی فرهاد بیا
درود برادرخوبم
قلم زیبایی دارید
زبانش امروزی ومحکمه وتصاویرش هم زیبا
تازه واردید ودوستان باقلمتون آشنا نیستند برای اینکه اشعارتون مهجورنماند فقط به ارسال شعر اکتفا نکنید ودرنقد ونظرات هم شرکت کنید تا بهترشناخته شید
موفق باشید