يکشنبه ۴ آذر
راه این چنین است شعری از مسعود پروری نژاد
از دفتر سکوت و غم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۰۰:۳۸ شماره ثبت ۴۸۱۷۰
بازدید : ۵۳۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر مسعود پروری نژاد
آخرین اشعار ناب مسعود پروری نژاد
|
راه اين چنين است که چنان می جويی..
زين پس همين است و همان می جويی
راهم به طريق است در جهان می جويی؟
تا هدف را به تير و کمان می جويی؟
اين شتابان به چنين است در زمان می جويی؟
در راه سعادت٬ تو مونس جان می جويی؟
سر ميزند به بيابان٬ ناله فغان می جويی؟
اين همه سِرّ به درونست٬ توعَيان می جويی؟
اين چنين است در جهان٬ تو آن می جويی؟
پرواز چنان است که در آسمان می جويی؟
عمل به بيان نيست٬ در زبان می جويی؟
در ره الهی درد علاج است٬ درمان می جويی؟
دل به دريا ميزنی٬ آخر تا کی توان می جويی.!
دريا رفته ميداند که تو سرگردان می جويی..
در پيدايش خلقت آيا تو نشان می جويی..؟!
يا نشان ها در خدای مهربان می جويی.
مسعود پروری نژاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.