جمعه ۲ آذر
پایان مرگ شعری از فرزاد شجاع
از دفتر خود را مرور میکنم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۰ ۱۱:۱۹ شماره ثبت ۴۸۱۷
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
پایان تمام مرگ ها
تمام مرگ ها به تو ختم می شود
و جاده ای که تا گلویم کش می آید
تا
پنجشنبه ها را نفرین کنم
..................
دیروز وقتی از پنجره خیابان را نگاه می کردم
به من خیره شدی
تا تمام همیشگی ام را
به دار چشمانت بیاویزم
فردا
اگر پرده از خاطراتم کنار برود
تو ختم می شوی
به نفرین آدم ها .
......
ای کاش گلوله ای در تو می شکفت و
تمام مرگ ها
در پنجشنبه آینده دفن می شد
من از کنار پنجره بر می خاستم
تا همیشه ....
بی شک
تمام مرگ ها
به تو ختم خواهد شد ...
15/6/79
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.