شنبه ۳ آذر
تقویم بد رنگ امسال شعری از علی غلامی
از دفتر غرور پاییز نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۱۴ شماره ثبت ۴۸۱۵۴
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
تقویم بد رنگ امسال
تقدیم به دوستان خوبم....
مجتبی شفیعی (شاهرخ) و مهدی صادقی مود
تقویم امسال هم
بد رنگ تر از پارسال
هیچ فرقی نمی کند
مثل رنگ این روزهای من
دوباره حالم.....
در واژه ها هم نمی گنجد
این روزها برای تنها شدن
من سرشارم از تنهایی
و بی آنکه اعتراضی کنم
با یقه های بالا زده ام
در کتاب پیش رویم
معجزه ای می طلبم
پس کی شروع می شود زندگی! ؟
در قفسه به هم ریخته کتابهایم
فقط کتابهایی را می فهمم
که قفسه کتاب هایم را
به هم می ریزند
کسالت از ریشه روح بالا می رود
در یک عصر آرام و مهربان تابستان
زندگی یک لکنت غریب است
هر چه به به بگویی
زاده می شود حقیقتی
گم شده در آن زیبایی
شب می رسد بر بام
رویت که هلال می شود
یک ستاره سیاه می کشم
حیرانی راز فصل ها
دل وحشی من
حرف های درگوشی
شاید و اما و اگر...
دنیا بایست
تو هم خطی بکش
بر این اما و اگر!
پ.ن
بیهوده بزرگ شدیم
با ظاهری آرام
همرنگ آرزوهایی
رسما داغانیم و خراب
با بوسه هایی به طعم باران
به تنهایی در عالم خود شیداییم
با تفسیر درد عشق
جای عشق
در پی لیلاییم!
تیرماه 95 - شهر من کرمانشاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این روزها برای تنها شدن
من سرشارم از تنهایی..........درود برشما واندیشه هایتان...گرچه اشعار امید بخش را دوست تر دارم ...اما خوب گاهی نمی شود هم از حال وهواها
گریخت .ضمن اینکه آثار یک شاعر لزوما آینه احوالات اونیست ...
من از درد مردم رخم زرد شد...
مبارک هردو استاد لایق سایت اثر زیبا وهمدلانه شما...
زندگی یک لکنت غریب است...این بند شعرتان راهم بسیار پسندیدم.
هوا برای نفس کشیدن کم است
باورت می شود
در این سیاره ی به این بزرگی
برای ما....این هم بخشی از سپیدی در آینده فعلا نقد همینجا تقدیم حضور مهربانتان...ایلیای عزیزم هم سلام مخصوص می رسانند واز محبت شما تشکر می کنند بعلت گرفتاری های کاری ازمن خواستند پیامشان را خدمتتان برسانم.سلامت وسرفراز بمانید